بستن

آموزش نصب وردپرس روی cpanel

۱۶ آبان ۱۴۰۲

صادق جعفری

سی پنل وردپرس

198

US
YouTube video

نصب وردپرس روی cpanel

جهت راه اندازی یک سایت وردپرس نیاز هست شما یک هاست تهیه کنید، جهت استفاده آسان این هاست ها داری یک کنترل پنل هستند که داری ابزارهایی است که بتوان از طریق آن ها هاست رو مدیریت کرد یکی از این کنترل پنل ها ، cpanel می باشد. نصب وردپرس روی cpanel مراحلی دارد که در زیر توضیح داده شده.

دانلود آخرین ورژن وردپرس

ابتدا آخرین ورژن وردپرس رو از آدرس wordpress.org دانلود کنید.

دانلود وردپرس

ورود به cpanel و آپلود فایل وردپرس

پس از ورود به به cpanel از طریق منوی File Manger وارد public_html میشویم.

از طریق دکمه upload اقدام به بارگذاری فایل Zip وردپرس میکنیم. و بعد فایل رو اکسترکت میکنیم و محتویات پوشه رو به public_html انتقال میدهیم.

بارگذاری

ساخت دیتابیس

سپس از صفحه cpanel – از طریق منوی MySQL® Database Wizard اقدام به ساخت دیتابیس میکنیم. و اطلاعات دیتابیس رو در یک نوت پد نگه داری میکنیم.

database

نصب وردپرس

آدرس سایت رو داخل مروگر وارد میکنیم و در مرحله اول زبان نصب رو انتخاب میکنیم. بعد از این مرحله یک صفحه اطلاعات پیش نیاز هاست و در مرحله بعد اطلاعات دیتابیس رو که قبلا در نوت پد ذخیره کردیم (نام دیتابیس ، نام کاربری و رمز عبور) وارد میکنیم.

ورود اطلاعات کاربری

در مرحله آخر اطلاعات ورود کاربر رو وارد میکنید اطلاعاتی از قبیل نام کاربری ، رمز عبور ، ایمیل و … . از این اطلاعات برای ورود به مدیریت وردپرس استفاده خواهد شد.

صادق جعفری

متخصص طراحی و اجرای انواع قالب وب سایت برای انواع cms (جوملا ، وردپرس و ...)با بیش از 4 سال سابقه و بیش از 35 پروژه موفق

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید

دیدگاه شما در مورد این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط